5 Essential Elements For ماگ

Wiki Article

از جمله ویژگی‌های تراول ماگ‌ های این برند می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و آسیب اشاره کرد؛ بنابراین اگر به تفریح می‌روید یا سر کار هستید و ناگهان این وسیله روی زمینه می‌افتد یا شی خاصی با آن برخورد می‌کند، نگران نباشید چون هیچ لطمه‌ای نخواهد دید.

فنجان چینی که یکی از مرسوم‌ترین انواع فنجان به شمار می‌رود که افراد زیادی از آن استقبال می‎کنند.

علاقمندان می‌توانند با توجه به نیاز، طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و از خوردن نوشیدنی در آن نهایت لذت را ببرند.

طرح و نقش‌های متفاوتی بر روی این نوع ظروف حک می‌شود و افراد می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خویش برگزینند و از خوردن نوشیدنی دلخواه خود در آن نهایت لذت را ببرند.

چه عواملی بر قیمت ماگ تاثیر می گذارند؟ ماگ ها در جنس های مختلفی چون سرامیک، فلز، شیشه، پلاستیک تولید می شوند. جنس، مدل، کیفیت، برند سازنده، ظرفیت و.

ماگ مسافرتی: این ماگها که از جنس استنلس استیل هستند و اغلب ظرفیت ۱۶ اونس قهوه را دارد لیوان مناسبی برای مسافرت می باشد. از آنجاییکه این ماگها بلند هستند بنابراین بهتر است نحوه تهیه قهوه را هم بدانید.

نگهداری از این ماگ‌ها نیز آسان است، اما باید دقت داشت که از برخورد آن‌ها با سطوح سخت و تیز جلوگیری کرد تا از خط و خش یا شکستن آن‌ها اجتناب شود.

فنجان سفید تخت ۱۶۰ میل: فنجان سفید تخت شبیه فنجان کاپوچینو است، اما اندازه آن کوچکتر و به شکل لاله و در لبه باریک تر است.

ماگ ها دوست دار محیط زیست هستند ؛ زیرا هنگامی که شما ماگ مخصوص خود را دارید ، دیگر نیاز به استفاده از لیوان های یکبار مصرف ندارید و در نتیجه از تولید زباله های اضافی و خطرناک جلوگیری خواهید کرد.

فنجان‌ها یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین ظروف مربوط به نوشیدن هستند که در تفاوت ماگ و فنجان حجم بسیار کم‌تری دارند و عموما در مهمانی‌ها و برای نوشیدن قهوه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزیت اصلی ماگ‌های پلاستیکی، سبکی و شکل‌پذیری آن‌ها است. به دلیل وزن سبک و مقاومت در برابر شکستن، ماگ‌های پلاستیکی مناسب برای استفاده در محیط‌هایی مانند کمپینگ، ??????? ????? پیک نیک و سفر هستند.

البته ظاهر زیبای آن می‌تواند نقص‌های آن را جبران کند و لذت خوردن یک فنجان نوشیدنی دلچسب را برای علاقمندان فراهم آورد.

ماگ های قدیمی سنگین بودند ولی ماگ های جدید کاملا سبک و شکیل بودند. مشکل بزرگ ماگ های فلزی انتقال حرارتشان می باشد که با دوجداره کردن ماگ ها تا حدودی این مشکل برطرف گردید.

طرح‌های متفاوتی از این محصول در بازار موجود است که علاقمندان با در نظر گرفتن سلیقه خود و همچنین شناخت تفاوت ماگ و فنجان می‌توانند برای تهیه آن‌ها اقدام کنند.

Report this wiki page